KARGO VE İADE

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz ? Verdiğiniz siparişler  Aras Kargo ile adresinize gönderilmektedir. Sipariş esnasında seçebilirsiniz. Teslimatlar adrese yada kargo şubesine yapılabilir. Siparişinizin hangi kargoya verildiğine dair ve kargo takip bilgilerini siparişinizde belirttiğiniz e-mail adresine bildirilecektir.

 

Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim? Yaptığınız alışverişlerde kg bazlı ayarlama yapan sistem 5 desilik 10 kg bir koli için 12 tl ye Türkiyenin kargolama yapmaktadır.Mobil yerler haric.

 

Ödeme seçenekleriniz nelerdir? Sitemizden almak istediğiniz ürünleri kredi kartı (Visa, MasterCard) ya da banka havalesi ile ödeyebilirsiniz. Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır. Tüm ürünler için Teslimatta Nakit Ödeme Seçeneği de bulunmaktadır.

 

Teslimat sırasında ödeme yapabilir miyiz? Sürat Kargo ile Teslimatta Nakit Ödeme Seçeneğini kullanabilirsiniz. Bu tür siparişlerde Müşteri Hizmetlerimiz sizi arayarak adres bilgilerini teyid edecektir. Bu işlemden sonra siparişiniz işleme alınacaktır. ( 5 TL Ek Kargo ücreti alınır)

 

Fiyatlarınıza KDV dahil mi? Online alışveriş sitemizde gördüğünüz tüm ürün fiyatlarına o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dahildir. Ancak, ürünlere ait KDV hariç fiyatları ve KDV dahil fiyatlarını da ayrıca görebilirsiniz.

 

Kredi kartı ile yaptığım alışverişimde siparişim onaylanmadı, bu neden olabilir? Siparişiniz sırasında kredi kartınızın onaylanmamasının birçok sebebi olabilir. Bu nedenlerden bazıları;

- Kredi kartı numaranızı hatalı girmeniz,
- Kredi kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
- Kredi kartı limitinizin alışveriş için yetersiz olması,
- Kullandığınız ek kartın ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
- Kartı düzenleyen banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanması,
- Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
- Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması olabilir.

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız bankanızın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerde, bazı durumlarda güvenliğiniz için kartınızın ve kimliğinizin fotokopisinin tarafımıza gönderilmesini isteyebiliriz.

 

Havale ile nasıl sipariş verebilirim? Siparişinizi havale ile vermek isterseniz, ödeme seçeneklerinde havale seçeneğini seçmeniz ve istediğiniz Bankayı seçmeniz yeterli olacaktır. Siparişinizi tamamladıktan sonra tutarı sipariş detayında belirtilen banka hesap numarasına yatırmalısınız. Ücreti yatırdıktan sonra ödemenizle ilgili bilgi içeren bir maili yada dekontunuzu info@avenir.com.tr yada 0212 220 12 01 nolu faxı ımıza göndermenizi rica ederiz. 3 iş günü içinde hesaba yansımayan havale siparişleri geçersiz sayılacaktır.

 

Fatura ve teslimat adreslerim farklı olabilir mi? Fatura ve teslimat adresi olarak siparişlerinizde farklı adresler verebilirsiniz. Fatura ve Teslimat Adresinizi sipariş esnasında belirtmeniz gerekmektedir. Sipariş onayından sonra Fatura veya Teslimat adresini değiştirmek için 0212 220 11 31 nolu telefonu aramanız veya info@kamerasepeti.com adresine mail atmanız gerekmektedir.

 

Siparişim elime ne zaman ulaşır? Sitemizden vermiş olduğunuz siparişlerin ödemesi teyid edildikten sonra aynı gün içerisinde kargoya verilecektir. Siparişleriniz teslimat adresinin İstanbula olan uzaklığına göre 1-3 gün içinde kargo şirketi tarafından teslim edilir. Saat 17:00 den sonra verdiğiniz tüm siparişler bir sonraki gün işleme alınacaktır. Pazar günleri kargo teslimatı yapılmamaktadır. Resmi tatil günlerinde vermiş olduğunuz siparişiniz, ilk iş günü işleme alınarak takip eden iş günü içinde kargoya verilecektir. Verdiğiniz siparişlerin tamamı stoklarımızda mevcut olup kargo aktarmalrından kaynaklanan gecikmeler yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan size ulaşılarak ürünün elinize geç ulaşacağı bilgisi verilecektir.

 

Satın aldığım ürün hasarlı veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım? Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Ürün hasarlı çıktığında kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Ayrıca, herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.

 

Siparişim elime ulaşmazsa ne yapmalıyım? Siparişiniz belirtilen süre içinde elinize ulaşmazsa info@avenir.com.tr adresine mail gönderebilir ya da iş günleri içinde 09:30 - 18:30 saatleri arasında 0212 220 11 31 no lu telefonu arayarak siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ürün hatalı / eksik geldi, ne yapmam gerekiyor? Eğer istediğiniz ürün ile irsaliyede yazılı ürün aynı, teslim edilen ürün farklı ise veya gelen ürünler eksik ise irsaliye ve fatura ile birlikte paketin içine iade nedeninizi belirten bir yazı ile ödemeli olarak tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerimizi arayarak konu hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım? Bu durumda aşağıda belirtilen hususlara uygun olarak kargo bedeli müşteriye ait olmak üzere ürünü iade edebilirsiniz.

- Ürünü teslim aldıktan sonraki 3 gün içinde iade edilmesi,
- Ürünün orijinal kutusunun yırtılmamış, zarar verilmemiş olması,
- Ürünün kullanılmamış olması,
- Ürün teslim alındıktan sonra bize iade edileceği güne kadar herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması.