1. Cihazınızı kapatın (fişini çekebilirsiniz)
2. Internet kablosunu çıkarın.
3. Cihazı tekrar açın.
4. Cihaz açıldıktan sonra mouse ile sağ tıklayıp, Ana Menü > Araçlar > K.Yönetimi bölümüne girin
5. Admini seçip şifre değiştire tıklayın ve şifrenizi değiştirin.
6. Tüm menülerden çıkıp tekrar Ana Menü > Sistem > Ağ Ayarı kısmına girin.
7. Bu bölümde bulunan “Görüntü Portu” kısmını (Standart hali 34567’dir) 34569 yapın. Gelen yeniden başlat uyarısına tamam dedikten sonra tekrar internetinizi takıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
1. Cihazınızın seri numarasına göre;
a. Bv yada bc ile başlayan tamamı küçük harflerden oluşan bir seri no ise TR-AHD serisidir.
b. Tamamı büyük harf ve sonu 111A yada 113A ile bitiyorsa TR-4MN serisidir.
c. Bunların hiçbirine uymuyor ve tamamı küçük harfliyse TC serisi bir cihazdır.
2. Menü seçeneklerine göre;
a. Cihazda sağ tıkladığınızda Ana menü en üstte ve hemen altında kılavuzu yazıyorsa TC serisi
b. Ana menü yine en üstte altında Boot Sihirbazı yazıyorsa TR serisi
c. Ana menü en üstte hemen altında Boot Sihirbazı yazıyor ve aynı menüde birde Bilgi seçeneği bulunuyorsa TR-4MN serisi cihazdır.
Kayıt yapmama yada harddiski görmeme sorunları çok büyük oranda adaptör ve harddisk arızaları sonucu meydana gelir. Burada sırasıyla yapabilecekleriniz;
1. Cihazı fabrika ayarlarına çekin. (Ana Menü > Araçlar > Yeniden Yapılandırma/Varsayılan Ayar)
2. Cihaz adaptörünü kontrol edin. 2TB ve üstü harddisk takılı cihazlar 3 amper gibi bir güce ihtiyaç duyduklarından böyle bir harddiske sahipseniz en az 12V 3A bir adaptör kullanmanız gereklidir. (birden fazla harddisk var ise her fazladan harddisk için 2 amper fazla güce sahip adaptör kullanın. İki harddisk için 5A gibi.)
3. Eğer önceki maddeleri denediniz ve sonuç alamadıysanız, farklı bir harddiskle kayıt yapmayı deneyin. Bu cihazlarda kullanılan SATA tip harddiskler sürekli kullanımla ömürleri hızlı tükendiği için herhangi bir arıza söz konusu olmasa bile zaman geçtikçe performansları düşüp, bozulabilirler.
4. Tüm maddeleri denediniz ve sonuç alamadıysanız cihazınızı servisimize açıklama yazarak gönderebilirsiniz.
Bu durumda yapmanız gereken ilk önce kayıt cihazınızı fabrika ayarlarına çekmek olacaktır.
(Ana Menü > Araçlar > Yeniden Yapılandırma/Varsayılan Ayar bölümünden yapabilirsiniz.)
Sonraki adım olarak Ana Menü > Sistem > Ağ Ayarı bölümünde DHCP Etkin seçeneğini işaretli hale getirip kaydedin.
Eğer internet bağlantınız var ise bağlantı durumu başarılıya dönecektir. Eğer sorun devam eder ise teknik destek hattımıza ulaşabilirsiniz.
Elektrik gidip geldiğine kameranın tekrar ayarladığınız noktaya dönmesini istiyorsanız aşağıdaki ayarları yapabilirsiniz. (PTZ ayarlarını yaptıktan yani kamerayı kontrol edebilir hale geldikten sonra)
1. PTZ Kontrol menüsünde 95 Başlat yaparak kamera menüsünü açınız.
2. Menüden “Camera” bölümüne, oradan da “Idle” seçeneğine giriniz.
3. Bu bölümde “Action” seçeneğini “Pattern” olarak, “Delay” seçeneğini ise “1MIN” olarak ayarlayıp “Back” ile çıkınız.
4. “Exit” ile kamera menüsünü kapatıp kameranızı elektrik gidip geldikten sonra bakmasını istediğiniz yere çeviriniz.
5. Tekrar 95 Başlat ile kamera menüsüne girdikten sonra, “Motion” bölümünden “Pattern” seçeneğini seçiniz.
6. Burada “Pattern SET” seçeneğine girip “Iris +” ile onayladıktan sonra kamera menüsünü kapatabilirsiniz.
1. Sağ tıklayıp “Menü”ye girin.
2. Kayıt bölümüne girin.
3. Gelişmişe tıklayın.
4. 1080p Lite seçeneğini işaretleyin.
Kayıt cihazı yeniden başladıktan sonra kameralarınızın görüntüsü gelecektir.
Sepette ürün yok.